Saturday, February 5, 2011

Mari melayan lagu jiwang yangbest bersama saya ok ! Mood jiwang menjelma pada malam-malam yang BLIND ini.

Assalammualaikum !

Malam ni tak tahu lah kenapa aku asyik nak melayan mood yang jiwang teramat ni. Maybe sebab aku rindu kot dengan boipren aku. Eleh tah apa-apa je kan ! Hari Ahad dah nak balik Melaka, tuh pun nak kecoh. Orang lain  pun ada boipren gak Areen ! Tapi tak tahulah, memang tuh yang aku rasa dari tadi. Rasa nak manangis, rasa nak gelak kejap lepas tuh rasa nak nangis balik ! Ekk macam ada simptom-simptom nak jadi perempuan gile je  !

Oklah sebelum meroyan aku menjelma. Mehh sini aku nak bagi lagu yang memang aku tengah layan time sekarang ni. Boleh dikatakan dekat playlist aku, aku turn on repeat. So dok berulang kali lah laptop aku mainkan lagu yang sama. Takpe janji aku tak bosan. Ok-ok mehh sini aku nak bagi dengar!

Tuhan Berikan Aku Cinta – Ayushita

Walau aku senyum bukan berarti
Aku selalu bahagia dalam hari
Ada yang tak ada di hati ini
Di jiwa ini hampa



Ku bertemu sang adam di simpang hidupku
Mungkin akan ada cerita cinta
Namun ada saja cobaan hidup
Seakan aku hina


Tuhan berikanlah aku cinta
Untuk temaniku dalam sepi
Tangkap aku dalam terang-Mu
Biarkanlah aku punya cinta


Tuhan berikanlah aku cinta
Aku juga berhak bahagia
Berikan restu dan halal-Mu
Tuhan beri aku cinta


Ku bertemu sang adam di simpang hidupku
Mungkin akan ada cerita cinta
Namun ada saja cobaan hidup
Seakan aku hina


Tuhan berikanlah aku cinta
Untuk temaniku dalam sepi
Tangkap aku dalam terang-Mu
Biarkanlah aku punya cinta


Tuhan berikanlah aku cinta
Aku juga berhak bahagia
Berikan restu dan halal-Mu
Tuhan beri aku cinta




Bestkan lagu ni. Memang nangis bila aku dengar lagu ni. Masa mula-mula dengar lagu ni, time mak aku tengok cerita dekat Astro yang tajuk dia La ikra ha fiddin.. ! Aku tanyalah adik aku siapa yang nyanyi lagu ni. Adik aku punya confident, terus cakap Ana Rafalli yang nyanyi. Gile kau ! Punyalah lain suara dia kan.

Oklah aku nak layan mood jiwang aku lagi ni. Semoga korang pun sama jugak layan mood jiwang macam aku. Memang saja aku letak lagu yang syiook malam-malam yang BLIND ni. Saja nak buat korang terjebak and terpengaruh dengan aku. Oklah korang layan lah lagu ni.

Bebboooiii !

1 comment:

damha said...

oh tuhan berilah aku cinta...
kerna dari cinta barulah ku mengenal erti rindu....
oh tuhan berilah aku kasih....
kerna dari kasih barulah ku mengenal erti sayang....he3333

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...