Sunday, March 15, 2015

Parcel Whitening Intensive Booster dah sampai ! Bermulalah cabaran 30 hari untuk membuat kulit menjadi cerah dan gebu.

Assalammualaikum.

Kalau ada sesiapa yang ingat, aku ada masuk Giveaway Whitening Intensive Booster Skincare dekat blog kakak famous Mia liana and aku adalah di antara 50 orang yang terpilih untuk mencuba skincare ni. Kalau nak tahu baca dekat sini. Tapi giveaway tu tak stop sampai situ je, still kena pakai untuk menang wang tunai and produk dari My Beauty herbs. Aku tak kisah pun sebab aku memang suka produk-produk yang jadikan kulit gebu gebas ni. Muahahaha.

So masa hari Jumaat, lepas balik kerja and masuk-masuk je dalam bilik nampak ada satu parcel pos laju. Aku pun fikir, ehh macam tak ada je beli barang online. Tapi dekat parcel ni nama aku. Memang lupa sangat-sangat time tu. biasalah kan, makin nak kahwin makin lupa ingatan jadinya. So dengan rakus aku bukak lah parcel yang tertera nama aku tu. Rakus wei ! Yelah excited sebab ingatkan ada secret admire hantar hadiah ke hape kan. Memang poyo sangat masa tu. Hahahaha. Bila dah bukak parcel tu, taraaaaaaa....




Baru lah time ni ingatan dah pulih sikit. Ohh hadiah Giveaway hari tu. Happy nya. Tapi tak payah nak happy sangat lah kan. tugas belum selesai lagi. Ada cabaran 30 hari untuk guna produk ni. 

Dalam kotak yang comel ni ada 3 barang untuk jadikan korang gebu gebas. 
Antaranya ialah :-




Whitening Booster Soap




Day Cream




Night Cream

Starting esok aku akan pakai produk ni ok and nantikan testimoni aku selepas 30 hari. Heee tak sabarnya nak try. Apa yang aku boleh cakap semua 3 produk yang aku dapat ni, semuanya wangi-wangi and bau dia lembut je. So tak ada lah rasa macam kau tepek getah dekat muka. Bau sekerappp. Hahahaha tau dok apa benda alah sekerap ni ? Malas aku nak cakap, korang google lah sendiri getah sekerap ok. Nak lagi best google image je terus. Muahahaha.


Oklah bye !

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...