Tuesday, March 10, 2015

Alhamdulillah rezeki hari Selasa. Saya salah seorang yang terpilih dalam Giveaway blog Kak Mialiana.

Assalammualaikum.

Before this saja lah try test luck sendiri cuba Giveaway Whitening Intensive Booster Skincare anjuran blogger famous kak Mialiana. Yelah Kak Mia cakap sesiapa yang nak kulit cerah, gebu dan gebas boleh lah try giveaway ni kan. Aku ni memang pantang kalau orang offer nak jadi putih gebu ni, memang aku serah diri je lah nak join kan. Saja nak tahu diri ni ada luck tak kalau join-join giveaway bagai. Sebab aku ni dari dulu kot, cabutan bertuah ke, apa-apa lah mesti tak bertuah langsung. Entah apa masalahnya entah. Huhuhu.

Tadi saja godek-godek blog kak Mialiana, and what happen is yeayyyy aku dapat, aku bertuah aku bertuah aku bertuah. Haaa over tak nak ulang banyak kali diri ni bertuah sangat. Muahahaha peduli apa aku. Excited ni wei !



Haaa nampak tak URL blog aku tu. Yeayyy saya menang !

Alhamdulillah nanti saya pakai, saya bagi testimoni yang best-best ye kak Mia. 
Thanks sangat-sangat tau sebab pilih saya.

Oklah bye !



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...