Wednesday, April 13, 2011

CONTEST : Leen & Kyerull || Janggut vs Muncung

Assalammualaikum !

Dengan secara tiba-tiba aku semangat nak join contest yang dianjurkan oleh seorang mamat hensem bernama Kyerull & perempuan comel bernama Leen ! So mohh sini ramai-ramai dok join contest yang diorang buat ni. Serius happening contest ni sebab contestant pun semuanya gempak-gempak. So dengan berbekalkan sifat kejelesan dan kedengki, aku pun nak join jugaklah contest ni. Huhuhuhu

cONTEST 2

* Kepada sesiapa yang nak join contest ni boleh klik dekat gambar atas ni ok !

So gambar yang aku nak letak untuk contest ini adalah satu gambar yang memang akan buat korang termuntah hijau and rasa nak hentak-hentak kepala dekat dinding. So jeng jeng jeng ! Sila scroll sampai bawah kalau korang berani menanggung risiko. Hehehehe !

~

~

~

~

~

~

~

~

~

~

~

Tadaaaa !

Dalindareen2381

Gile over kan ! Dah tuh, jangan nak kutuk aku lebih-lebih.

So untuk memikat hati para juri, izin kan aku berpantun sepatah dua kata:

Ajak si mamat handsome Kyerull berenang-renang,

Si Leen yang comel silalah bagi aku menang !

Ekkk serius tak ada idea nak berpantun bagai. Yang aku mampu just pantun dua kerat je. Jadilah kan. Huhuhu. Oklah tak tahu nak cakap apa lagi.

Bebboiii !

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...