Wednesday, September 8, 2010

Bila si tembam Pakai tudung Ariani!

Assalammualaikum semua blogger!hehe tetiba rajin plak reen nak update blog tengah-tengah malam buta nieyh..sebenarnya bukan apa..reen baru teman mak shopping..so balik2 terus jerk tukar naju..then x bleyh nak tido..tuh yg update blog ni!Reen sebenarnya nak bgtau nieyh..reen tengah cari baju raya warna maro0n tau..tapi sampai lah skang x jumpa2 tau..sedih tol rasa hati nieyh..kalu xda gak..nampak gayanya nanti raya pakai baju lama jerk arr..ok2 da starting nak nanges..sob3..uwaaa!!!!!then sreettt....sedut hingus yang meleleh..eiiii!!!hahaha gembira balik..

ok2 enough areen!masa hari isnin arituh reen pegilah teman mak reen cari tudung ariani..konon2 nak matching ngan semua baju raya mak reen nieyh..then sampai2 kat kedai tudung ariani tuh..hah ambik kau!punyalah ramai makcik2 yang datang kat situ..berebut2 tudung macam ada sale plak time tuh..memang crowded sangat-sangat tempat tuh tau..reen ngan adik reen yang last sekali mmg da lemas da..mana dengan makcik yang berasak-asak dok pilih tudung..mana lagi dengan tolong mak reen pilih tudung yang macam dia nak..nasib baiklah reen ada jumpa budak yang praktikal satu hotel ngan reen dulu..ada gak member nak borak2 sementara tggu mak reen dok berebut ngan makcik2 yang lain..huhu

so bila da kita tgk org dok berebut2 beli tudung ariani nieyh..reen pun trylah jenguk2 tudung tuh sume..yess!!!berkenan dengan ada satu tudung nieyh..seriously reen mmg x minat tudung2 macam nieyh..sebab macam x sesuai jerk bila terletak kat muka reen tau..sangat x sesuai!!!tapi disebabkan reen memang minat habis ngan corak yang ada kat tudung tuh..lagi2 corak manik2 tuh warna pink..lagi lah membuatkan nafsu reen membuak2 nakkan tudung ariani nieyh gak..hikhik..saja nak test2...mana tau lawa kerw bila pakai..bleyh teruskan..hehehe..sebenarnya budak2 umah sewa reen kat melaka tuh pon pakai gak..cantik jerk terletak tudung tuh kat muka dorg..tapi reen still x minat nak pakai tudung mcm tuh..x tau nape tau..huhu..

so then balik2 umah terus try..haiiyoo susah amat nak adjust tudung nieyh..sebab muka reen kan bulat..tapi silalah lihat dan bagi komen dan cadangan..yerlah..kalu sesuai..reen teruskan..kalu x sesuai..ok enough!..sampai disini sahaja saya menyarungkan tudung ariani ini!memang org lain da lama sibuk2 pakai tudung nieyh..da x heran da pon..tapi reen nieyh yg still kuno skit..saja2 lah nak mencuba..hehe..ok2..mari lihat gambar before & after reen bersama tudung ariani..hikhik!



before wearing!


after wearing!

notakaki:bf reen cakap x lawa..sob3..!
komen anda?

6 comments:

anim said...

lawa laa..ish2...mne dtg xlawa nih...musykil2....

nk ucap selamat hari raya kat rreeen semmentare tego awk..;p

maaf zahir dan batin//
dulupenah wat rmbut curl aE??..
besh x??..mcm teringin lak..;p

saya yg dipanggil aReeN said...

sesuai eyh pki tudung nieyh?
hehehe
selamat ari ghaye gak anim!!huhu..
haah dulu wat rambut curl.
oleyh lah besh..huhu..

sabree hussin said...

cute la :-) (dengan nada lelaki gatal :p)

nizam omar said...

selamat hari raya ye..cantik dengan tudung tu..sesuaaai betul!
nampak vote gitu..

saya yg dipanggil aReeN said...

sabree:huhu gatalnya awak..huhu

saya yg dipanggil aReeN said...

nizam:camat ari ghaye...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...