Sunday, April 21, 2013

Annual Dinner yang Awesome ! Theme : Pirates of Caribbean

Assalammualaikum !

Ehhh dah kenapa sekarang ni semua tajuk entry mesti nak ada awesome. Sebenarnya saja je sebab tak ada idea nak tulis tajuk apa. Actually annual dinner hotel tempat aku kerja ni dah lama dah pun berlaku, tapi aku still nak bercerita jugak sebab aku rasa annual dinner tahun ni memang sangat awesome. Lagi-lagi aku dapat lucky dip yang amat ‘best’. Hairdryer tuh wei , siapa nak bagi kan. Padahal dalam hati dah sentap habis masa dapat lucky dip tuh. Yelah orang lain kemain dapat rice cooker lah, dvd player lah, coffee maker lah, stove lah. Tapi aku punya, hidup segan mati tak mahu je rupanya. Tak apalah, bersyukur ok !

Aku memang tak ada idea nak pakai apa malam annual dinner tuh sebab tema dia susah kot. Mana ada lanun pakai tudung. Lanun seksi adalah kan. Kau pernah jumpa lanun pakai shawl bagai? Tak pernah kan. Tuh sebab aku pening kepala nak pakai apa malam tuh. Tapi nasib baik lah ada akak-akak office yang baik hati bagi idea macam-macam. Hehehe ! So my outfit on that day ialah :-

IMG_20130412_183636

Gaun labuh yang disewa+baju yang ditempah kat makcik taylor favorite +shawl sendiri yang dah berbulu-bulu + scarf & rantai yang beli dekat Terminal One +belt sendiri yang dah berkurun tak dipakai.

Aku rasa antara ramai-ramai, aku lah yang paling simple. Staff-staff yang lain memang gempak gile kot. Ada yang aku dah tak kenal muka diorang pun ada. Apa-apa pun performance semua department malam tuh, awesome semuanya. Ehhh ! Kau memang dah tak boleh berpisah dengan perkataan awesome ehhh ?

Cadangnya malam tuh nak mekap sendiri lah kononnya kan. Aku dengan kakak office aku, Kak Balqis gigih tengok dekat youtube, nak tengok style mekap ala-ala pirates. Penyudahnya, kita orang suruh je kakak kepada bff aku si Bibiey mekapkan kita orang. Hehehehe !

IMG_20130412_182639

Areen Lanun tah hape kejadahnya + Kak Balqis lanun negara Arab + Kak Ayu lanun polkadot !

IMG_20130412_183611

Kak Gowri, officemate yang meletop sangat ! Sorry Kak Ayu jadi halimunan dekat situ.

IMG_20130412_185643

Harus melaram dulu dengan kakak gorgeous dekat office before naik ballroom.

IMG_20130412_191432

Ohhh yeah masa yang amat ditunggu-tunggu. Aku dengan Kak Ayu berlari-lari dekat ballroom tuh kejar makanan. Sebab memang dah lapar sangat-sangat. Berlari pakai heels, kau mampu? Apa-apa pun lamb dengan dim sum tuh memang terbaik even dah selalu mintak dekat chef time lapar-lapar. Hahaha ! Kantoi.

IMG_20130412_204303

Our dancer from Finance+ F&B + Security department. Kita dapat nombor satu yaaww untuk performance malam tuh. Congrats untuk you all. Kecoh macamlah aku masuk kan. Hahahaha !

IMG_20130412_182618

Tahniah Bella ! Officemate merangkap adik aku yang kepala dia sentiasa ting tong masuk air. Nasib baik masuk air, bukan dadah. Hahahaha

IMG_1883

Muka lanun yang ceria before diserang hendap oleh lanun yang jahat  !

IMG_1890

Dah kena serang pun still boleh senyum lagi. Itulah Kak Ayu yang aku sayang ehh ! Huhuhu muka pasrah habis kak !

IMG_1895

Yeahhh background yang sangat cantik. Thanks to sesiapa yang menangkap gambar ini ehh !

Actually banyak lagi gambar yang ada dalam handphone and kamera aku ni. Tapi cukup-cukuplah tuh kan. Karang aku tempek gambar banyak-banyak, ada yang tak suka pulak kan. Ini semua poyoo ! Oklah nak tidur lah. Esok korje ! Adui cepatnya hari Isnin. Malas lah !

Bye !

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...