Saturday, April 23, 2011

Segmen : Saya nak jadi kawan vespa degil !

Assalammualaikum !

Nampak benor nipunya kan ! Tadi aku cakap aku nak study kan, tapi sekarang ni tangan aku tengah galak nak update belog yang tak semenggah ni pulak. Adoi !! Sila berhentikan ketagihan aku ni. Aku nak study ni wei ! Tadi masa lepas update, aku tengok ramai pulak yang singgah dekat belog aku. Rupa-rupanya sebab Abang Ben yang handsome tuh ! Hehehe.

Tapi sekarang bukan nak cerita pasal Abang Ben yang handsome tapi aku nak cerita pasal Abang yang ada Vespa comel sangat-sangat ni. Hehehe.

vespa degil friend

Kalau nak join sila tekan gambar bawah ni atau link yang aku bagi dekat bawah kejap lagi ok !

>   >    >    >   >    >   >  TEKAN    <   <    <   <    <    <  

Actually aku baru je kenal dengan Abang Vespa ni and yang aku nampak lepas baca entry-entry dia yang lepas, dia seorang yang baik and aku rasa boleh jadi kawan aku. Hehehe. Tuh pun kalau Abang Vespa nak jadi kawan aku kan. Kadang-kadang aku suka baca blog dari golongan lelaki sebab diorang ni memang ssesuka hati sesedap gigi akan bagi pendapat masing-masing. Even kadang-kadang pedas tapi memang best bila baca.

Macam belog Abang Vespa ni, dia memang tersangat baik. Sebab apa aku cakap dia baik? Sebab dia follow aku dulu and lepas tuh barulah invite aku untuk join segmen dia. Auwww ! Terharu gile lah. Hehehehe. So dekat sini aku nak cakap dekat Abang vespa yang comel ! Terima kasih sangat-sangat sebab follow Areen Tembam ok ! Tengok dari gaya penulisan Abang Vespa, tak mustahil lepas ni abang memang akan jadi famous amos macam Abang Ben ! Hehehehe. Oklah tak tahu nak cakap apa lagi.

So aku nak tag kawan terbaik saya abad ini : Cik Pelangi !

Bebbooii !

4 comments:

Unknown said...

nice post..wakaka...
happy blogging..
thanks ya join vespa degil friends

Azreen Zunairah said...

azizul:hehehehe welkam anney !!! hehehehe

damha said...

kawan yg boleh memberi kita sesuatu yg lain drp yg lain....kira istimewa le tu...he3333

Azreen Zunairah said...

damha: hehehe sapalah agaknya kan..huhuhu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...