Tuesday, September 28, 2010

Thanks For Everything Friend!


Why can't we get all the people together in the world that we really like and then just stay together? I guess that wouldn't work. Someone would leave. Someone always leaves. Then we would have to say good-bye. I hate good-byes.

Thanks Wai Keong sebab selama 3 tahun nie i dapat macam-macam dari u tau..i dapat pinjam kereta u dengan alasan u penah pinjam kereta i..i dapat duduk sebelah u time usahawan sem 3..i dapat ajar u bakeri dengan wani masa mlm yang kononnya esok ada practical test..i dapat belajar dengan u akaun masa sem 1 even memang x masuk apa-apa..and yang paling best dapat dengar suara u masa wani telefon u sebabnya juz semata-mata nak pinjam kereta u..

masa didiey cakap dekat i yang u tak ada lagi sebab eksiden i tak percaya langsung tau..siap gelak-gelak lagi..tapi bila tengok dengan mata i sendiri u terkujur kaku depan mata i..barulah i dapat terima yang u betul-betul da tinggalkan kami semua..u ada cakap u nak dapat akj sem ni kan..i dengan kawan-kawn kelas yang lain akan try untuk realisasikan impian u tuh..i akan anggap masa konvokesyen nanti yang u ada walaupun u tersangatlah jauh dari we all..i harap u akan aman dekat sana tau Wai Keong..memori bersama u dari sem 1 sampailah september sem 5 amatlah susah and x akan dilupakan..

Last but not least i harap u dapat tidur dengan tenang dekat sana!
i will miss u forever!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...