Sunday, May 30, 2010

Agak-agaknya bila?

Askum sume blogger semua..teramat rindu kat blog nieyh..tp nak update tak sempat arr uoo0ls..kerja yang teramat-amat arr pack..dengan terpaksa overtime tp x bleyh nak claim overtime..kiranya aku keja free..bleyh x macam tuh!kadang-kadang sakit hati gak..tapi nak wat macam mana kan..aku skang ngah praktikal..so terima arr dengan seadanya walaupon boleh dikatakan setiap malam aku menangis bawah bantal..sebab apa???sebab x tahan arr..muahaha..klaka kan aku bleyh nanges sbb praktikal..tp mmg wei..mmg aku rasa besh yang teramat..tapi badan aku nieyh akan rasa sakit2 bila terlampau penat..tuh yang aku x tahan..

ok2 papehal pon cuba korg try test or luang kan masa tengok gambar nieyh jap..or zo0m in jap kerw!!


klik gambar untuk tumbesaran!

ha da klik da...korg perasan x bape banyak friend request aku..disebabkan aku terlampau penat..aku xlarat nak tgk satu2 kawan aku..so aku biarkan jerk..faktor-faktor lain(chewah ayat hiperbola)..ok2 semula..faktor-faktor lain yang wat aku x bleyh nak approve semua sebab:

~xda mutual friend(nieyh paling utama dalam sesi pemilihan untuk di approve)
muahahaha x bleyh bla..tp siyes aku x suka org yang add aku x da mutual
friend yang ramai ngan aku..nanti akan dtg soalan dalam kepala aku
sapa tuh wei..x kenal pon!

~x letak gambar anda yang gorgeous!
gorgeous kat sini bukan arr bermaksud orang yang letak gambar-gambar
lawa jerk aku accept n dengan kata lain orang yang ensem n cantik2 sahaja..
yerlah..x kerw ko macam tertanya2..da arr dia letak gambar doraemon..pastuh
x da mutual fiend gak!so pada sesiapa yang wat macam tuh..bersiap sedia arr anda untuk jadi pekasam di ruangan friend request saya!muahaha..jahatnya aku

~n faktor yang ketiga sebab aku x da masa nak tengok satu2!nieyh yang paling
utama..bukan aku malas wei..tapi aku penat..nak pg tgk satu2..sori
sangat2 pada blogger yang meng-add aku..nanti aku da abis praktikal nanti
aku janji aku approve eyh!janji!(sambil wat gaya angkat sumpah!muahahah
so nantikan arr 11/6/2010..tarikh dimana aku abis praktikal!

oklah tuh jerk aku nak merepet pagi2 nieyh..pagi kerw?!!
bebboooii semua!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...