Monday, November 15, 2010

Siblings =))

Assalammualaikum!

babywb20100814072408f4teb02i8mk5mcv6rqnd9cgi51

Gile kan tiba-tiba je upload gambar baby yang gendul ya rabbi ni! Tak betul agak eyh internet sekarang ni, ada ke rupa future anak aku nanti macam ni. Lain macam je aku tengok. Dahi luas macam dah boleh tulis peta je atas tu. Nak salahkan aku yang cantik and boyfie aku yang hensem tuh tak boleh jugak! (hensem ke? cantik ke?). Kalau tak mesti anak aku dah jadi comel macam ala-ala budak yang dalam iklan pampers yang mana-mana lah. Yelah kan baby yang dalam iklan tuh semua comel-comel. Tapi walau macam mana pun aku still nak salahkan internet jugak! Baby girl dah macam rupa baby boy aku tengok! Arrgghh.. tak boleh terima!

Ok ok tadi aku bergaduh dengan adik-adik aku. Sebabnya aku juga! Aku yang saja cari pasal. Saja nak usik adik-adik aku yang lain. Dorang diam, aku dok cubit-cubit peha dorang lah. Bila dorang bising tau pula aku nak marah kan. Tapi marah-marah dorang pun, kak long dorang ni jugaklah yang dorang akan cari bila nak ajak tengok wayang, nak beli cd game, nak ajak jalan-jalan dekat Jusco. Memang semua aku lah!

 

Dalindareen1785

Bawah aku ada tiga orang adik lelaki yang memang tahap degil dorang tuh aku memang tak sanggup nak cerita.  Tak sanggup wei ! Kalu aku cerita mesti aku rasa nak gigit-gigit kaki meja, nak tumbuk setiap perut kucing yang lalu, nak makan semua makanan yang ada depan mata aku, nak semualah! Sebab kadang-kadang bila aku tak tahan bergaduh mesti aku lari dalam bilik lepas tu menangis. Ko bayangkanlah emosi tak emosi aku kan. Bawah aku ialah adik yang paling special dalam hidup aku. Family aku, cikgu-cikgu dia, kawan-kawan dia semua panggil dia angah. Kalau orang panggil nama dia memang dia buat dek je lah. Adik aku yang namanya Mohd Asyraf Firdaus ni, kanak-kanak istimewa. Umur dah 18 tahun dah tapi perangai macam budak-budak.

 

Dalindareen1797

Bawah angah pula adik aku yang sekarang ni Form 2. Budak nama Mohd Amir Imran ni memang tersangat ramai lah aweknya. Sebab apa aku cakap macam tu, sebab status dekat facebook mesti setiap bulan nak bertukar. Mula-mula in relationship dengan dot dot then lepas sebulan single pula. Lepas tu in relationship balik tapi dengan perempuan lain pula. Haiyo0 aku tak taulah apa nak jadi dengan adik aku sorang ni. tapi aku suka kalau jalan-jalan dengan dia sebab dia mesti jaga aku gila-gila lah. Lagi-lagi bila ada lelaki yang try nak usha-usha aku yang tak cantik ni, dia mesti pergi sound. Kesian lelaki tu, dia tak bersalah pun! Aku baru nak test market tau masa boyfie aku tak ada disisi..huahuahua!

 

Dalindareen1796

 

Adik aku yang last sekali ni pula baru darjah satu. Tahun depan nak masuk darjah dua. Adik aku yang ni memang mewarisi perangai adik aku yang Imran tuh. Yelah sebab bayangkanlah kecik-kecik dah pandai tulis surat and berbalas-balas surat dengan awek dia. Nasib baiklah awek dia comel macam aku time kecik-kecik. What the..hahaha! Aku lain sikit tau dengan dia ni. Time dia kecil-kecil aku suka sangat dekat dia sebab dia comel gile tapi bila besar aku tengok makin lama makin tak comel pula. Dia ni aku tengok ada harapan nak jadi budak-budak yang bijak sebab setiap kali periksa mesti nak dapat no 1. Harap-harap benda ni berterusan lah.

 

Dalindareen1777   

Dalindareen1790

 

Dalindareen1798

Apa-apa pun memang aku sayang sangat kat dorang. Even aku seorang yang perempuan tapi aku rasa hepi sebab adik-adik lelaki aku ni semualah yang akan jaga aku bila dorang dah besar nanti. Nak katakan time kecik-kecik dulu aku memang kasar yang amat. Nak kawan dengan budak-budak lelaki je. Maybe sebab adik beradik aku lelaki so aku lebih selesa dengan kawan-kawan lelaki je. But now, i’m totally change. Yelah aku dajh jadi perempuan melayu terakhir tau. Tapi tak lama lagi maybe adik beradik lelaki akan bertambah lagi. Nak tau sapa? ni lah orangnya..huhu!

Dalindareen4524

Hahahaha..jangan marah eyh! Ni lah orang yang akan jadi abang untuk adik-adik aku nanti. Ouppsss mesti mak aku marah. Yelah dia kata jangan over expose boyfie aku. Alah takpelah mak. Sekali-sekala kan. Mak pun suka dia kan.huhu!

Beebbooii !

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...