Wednesday, March 16, 2011

Akhirnya aku dah rasa ayam penyet yang paling marvelous dekat dunia ni. Tapi sorry ! Gambar hanya tinggal tulang. Hehehe.

Assalammualaikum !

Yess ! Aku memang busy gile sekarang. Semuanya pasal final projek. Tapi walau macam mana pun. Masa untuk berbelog masih lagi ada sebab aku ni hantu belog. Setiap minit, setiap saat aku akan bukak belog-belog korang yang aku follow then main komen-komen dekat entry korang tuh. Hari ni boleh dikatakan aku dari pagi aku tak duduk diam. Yelah mana tak nya, pagi-pagi dah pergi kelas Law, then dah habis kelas Law, siapkan pulak untuk presentation Human Resource yang kelasnya pukul tiga. Balik-balik, dalam pukul enam macam tuh, aku siap-siap pulak untuk pergi Tesco, Melaka untuk beli semua barang final projek. Aduh kopak duit aku. Tak apalah bukan selalu pun kan.

Yang paling tragis sekali, hari ni aku puasa ganti so memang satu hari perut aku berbunyi sampaikan semua orang dalam kelas tegur. So bila dah waktu nak berbuka, bff aku yang juga housemate aku ajak makan ayam penyet dekat Tesco,Melaka. Serius wei ! Memang sedap gile lah sampaikan aku tak sempat nak tangkap gambar sebelum makan. Sebabnya masing-masing tak sabar-sabar nak melahap and melantak. So aku hidangkan korang dengan gambar-gambar tulang-temulang je lah ehh.

Dalindareen6504

Semua ni bukannya aku yang makan ok ! Bff aku si Wani dengan Eida yang punya. Diorang makan nasi ayam penyet. Serius memang sedap wei ! Aku pun tak tahu apa yang bestnya ayam penyet ni. Maybe dekat sambal dia yang memang super pedas gile tuh. Tuh yang buat dia rasa best gile. Aku dengan bff aku yang lain makan sampai meleleh-leleh hingus, muka merah padam, and mata dah merah-merah sebab tahan pedas. Aku just menyibuk nak rasa semua makanan diorang ni. Makanan yang sebebnranya aku makan ialah :-

Dalindareen6507

Tadaaa ! Dah habis. Sorilah ehh. Tak dapat korang nak tengok apa yang aku makan tadikan. Aku sebenarnya makan Bakso kuah dengan bff aku si Sab. Selalunya kalau kita makan bakso. Kita akan makan mihun dengan meatball tuh kan. Tapi dekat kedai ayam penyet ni, dia just bagi so-on dengan meatball tuh je. Memang sedap gilelah. Dah lah meatball dia banyak nak mampus. Memang puas hati lah kalau makan dekat sini tau.

Dalindareen6506

Hahaha ! Dah tinggal tulang baru teringin nak makan. Baguskan aku ! Biasalah perut dah kenyang. Barulah time tuh ada masa nak berfikir. Cuba korang tengok ! Sambal dia tak habiskan. Sebabnya kitorang memang dah tak tahan nak habiskan. Pedas gile kot ! Tapi sedap wei. Siapa yang nak pergi lagi dekat tempat ni, janganlah lupa ajak aku and belanja aku sekali ok !

Dalindareen6509

So marilah kita bersama-sama membuat konvoi secara beramai-ramai untuk makan dekat sini ok. So tokey kedai, silalah bagi apa-apa elaun ke dekat aku. Aku dah tolong promosikan kedai kau ni. Motif ! Nampak sangat tak ikhlas kan.

Bebboii !

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...