Wednesday, March 4, 2015

Red Velvet Cream Cheese Frosting & Rainbow Cake Butter cream Frosting. Alhamdulillah.

Assalammualaikum !

Dah berzaman dah pun gambar ni. Tak silap aku dalam minggu lepas punya gambar kot. Baru sekarang ada rasa rajin sikit nak masukkan dalam blog. Apa-apa pun yang aku boleh cakap, alhamdulillah syukur dengan apa yang Allah beri. Walaupun aku penat, yelah balik je kerja terus membakar kek then sampailah ke pagi esok, pergi kerja balik macam biasa, aku still rasa puas hati. 

Aku suka bila nampak muka orang tu happy je bila dapat kek yang cantik-cantik dan comel-comel. Lagi suka kalau orang yang tempah tu suka dengan hasil yang kita buat. Best feeling ever wei  ! Jatuh cinta pun tak ada rasa macam ni tau. Huhuhu 

Alhamdulillah.

Alhamdulillah.

Alhamdulillah.


Syukur dekat Allah yang bagi semua rezeki ni. So gambar-gambar dekat bawah ni lah hasil berhempas pulas dari malam sampai ke pagi. Hehehehe.




Red velvet + Cream cheese frosting








Red velvet + cream cheese frosting






Rainbow cakes + butter cream frosting

So kalau ada sesiapa yang nak order, boleh PM je aku dekat facebook ok. Jangan segan-segan jangan malu-malu. Tapi diingatkan awal-awal, priority tempahan kek ni hanya untuk orang Seremban sahaja ye. Kalau jauh-jauh tu susah sikitlah. So sorryyyy ok ! Hehehehe


Oklah bye !


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...