Friday, May 20, 2011

Rahsia 1000 ciuman . Mehh sini baca ! Hehehehe.

Assalammualaikum !

So malam-malam macam ni, aku saja lah kan nak tempek email-email lama aku yang dah berkurun aku simpan.  Rasa macam tak syiook pulak aku je sorang yang baca kan. So mehh sini aku nak share rahsia ciuman dari seorang perempuan yang menjadi idaman setiap lelaki. Jangan nak melucah ok kat sini ! Cium je kot. Bukan buat apa pun. Hahaha ! Jom-jom kita baca cerita dekat bawah ni ok.

Pemilik asal cerita ni adalah dari Indonesia ok. Huahua :-

Ini kisah dari teman gue looo dari seberang... begini..


Zaman ni zaman susah. Harga minyak naik terus, akibatnya terjadi pemberhentian di berbagai syarikat. Salah satunya yg terkena pemberhentian ialah Suparjo dari Semarang, Indon. Bulan ni dia tak dapat kirim wang utk isterinya di kampung halaman.

Hanya dapat kirim surat yg isinya demikian:


Isteriku tercinta,
Maafkan kanda sayang, bulan ni kanda tak dapat kirim wang utk keperluan keluarga di rumah. Kanda hanya dapat mengirimkan buatmu 1000 ciuman.

Regards,
Kanda Suparjo

Seminggu kemudian Suparjo mendapat surat balasan dari isteri tercintanya:


Kanda Suparjo tersayang,
Terima kasih atas kiriman 1000 ciumanmu. Utk bulan ini Dinda akan menyampaikan laporan perbelanjaan keluarga:
  • Tukang minyak bersedia menerima 2 ciuman setiap kali membeli 5 liter minyak tanah.

  • Tukang letrik mahu dibayar dengan 4 ciuman setiap 10hb setiap bulan.

  • Tuan rumah mahu sewanya dibayar ansuran 3 kali ciuman setiap hari.

  • Tokeh kedai runcit tak mahu dibayar pakai ciuman. Dia mintak yg lain jadi Dinda terpaksa berikan saja.

  • Hal yg sama juga kepada Guru Besar dan guru kelas sekolah di Nanang yg dah 3 bulan tertunggak.

  • Besok Dinda nak ke pajak gadai utk tukar 200 ciuman dgn wang tunai sebab Tokeh pajak gadai dah sedia tukarkan 200 ciuman dan gadaian yg lain dgn wang Rp650 ribu. Lumayan buat belanja sebulan.

  • Keperluan peribadi Dinda bulan ni mencapai 50 ciuman.

Kanda tersayang.. bulan ni Dinda merasa menjadi org paling kaya di kampung kita kerana Dinda berikan hutang ciuman kepada ramai pemuda di kampung dan siap ditukar dengan apa pun keperluan Dinda.
Yang dari kanda masih berbaki 125 ciuman, kanda ada fikiran bagaimana mahu dihabiskan? Atau Dinda simpan dululah dalam tabung yer??


Paling sayang,
dari Dinda Suti Nirwingsih


GEDEBUK ! .. Suparjo pengsan!!!!

A7F90DA0-BF7C-639F-1F6882048A4228C7_1

Hahaha ! Macam sengal je cerita dekat atas ni kan. Kalau lah betul-betul terjadi ciuman boleh digantikan dengan duit. Aku rasa memang huru-hara dunia ni. Oklah tak tahu nak cakap apa lagi.

Bebbboiii !

11 comments:

~~Ticer Wann~~ said...

muahaha parah kalo betul camni

cik bihah said...

hahaha tau xpe.. memang jahanam r..

Azreen Zunairah said...

ticer: tuh lah kan...hahaha

Azreen Zunairah said...

cik bihah: yeahh !! cik bihah dtg blog...beshnya...

norfiefah said...

sengal! haha

Azreen Zunairah said...

norfiefah: hahaha memang sengal pon

mushroom said...

hahaha klaka lah cerita ni.. buat kan aku tergelak sorang2 di malam hari :P

Azreen Zunairah said...

mushroom: hehehehe...memang klaka nak mampos arr

ain dzaya said...

untungla suParjo dapat bini cenggini =)..mmg pegsan 40 hari 40 mlm la...

Azreen Zunairah said...

ain: hahahaha sumpah pasni suparjo x ngaku bini kan..huhuhu

Joe said...

biar benar donk! hoho..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...