Sunday, May 9, 2010

I ♥ the way u treat me mak!



TO:
Madam Hamisah Latif!

Kau begitu sempurna
Di mataku kau begitu indah
Kau membuat diriku akan selalu memujamu

Di setiap langkahku ku kan
selalu memikirkan dirimu
Tak bisa ku bayangkan
Hidupku tanpa cintamu

Janganlah kau tinggalkan diriku
tak kan mampu menghadapi semua
Hanya bersamamu ku akan bisa

Kau adalah darahku
Kau adalah jantungku
Kau adlah hidup ku lengkapi diriku oh sayang engkau begitu sempurna ..
sempurna


Kau genggam tanganku saat diriku lemah dan
terjatuh kau bisikkan dan hapus semua sesalku

p/s:
~aku sayang sgt dekat mak aku tau..aku igt lagi..bila ayah jatuh sakit..
bengkak sgt mata mak time tuh..aku xdpt nak tahan
so aku nanges sama2 dengan mak..
then bila ayah buat mcm2 ragam..mak mengadu kat aku..
aku diam kan jerk walaupon aku ngah sedeyh sgt masa tuh..
aku tanak mak lg sedih bila tgk aku sedih...
~aku rasa mcm serba salah..bila aku nakkan sesuatu..
mak tetap akan bg walaupon dia pikir mcm mana nak dptkan duit
sbb duit yg ada da bg kat aku..
~pape pon..mak lah yg terbaik sgt bagi aku..sbb mak sanggup tahan
perangai ayah..perangai anak2 dia..aku x taulah..bila aku da kawin
nanti..aku sanggup x jd mcm mak..

~MAK TERIMA KASIH SEBAB JD INSPIRASI TOK ALONG
UNTUK JD LEBIH KUAT PADA MASA DEPAN!

2 comments:

zulkbo said...

salam..
selmat hari ibu
sayang mak awak
moga mak sihat selalu

saya yg dipanggil aReeN said...

yup...mmg sayang kat mak sgt pon..sayang sgt2 tau

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...