Monday, March 7, 2011

Siapa yang suka Scha dengan Awal. Jom main klik-klik dekat sini tau !

Assalammualaikum !

168372_142546865808279_139678326095133_285565_623923_n

Kenal tak orang dekat atas ni? Minat tak ? Kalau tanya aku, of course lah aku minat and kenal sangat-sangat. Semalam masa dok godek-godek fanpage Awal, aku ternampak lah fanpage baru dia. Bila aku bukak, Waw ! Rasa macam excited sangat sebab dah Awal dah ada fanpage khas yang dia share dengan Scha. Benda ni maybe korang semua dah tahu. Tapi seriously baru malam tadi aku dapat tahu. Memang sweet sangat-sangat tau. Susah tau nak tengok artis berani nak show off kan pasal diorang punya love story. Awal dengan Scha ni memang aku salute lah. Sebab berani nak tunjukkan kemesraan diorang berdua ni. Alah mesra-mesra pun, tak ada lah over pun. Kira sesuai lah untuk tontonan umum and dengan adanya fanpage diorang ni. Lagi bertambah ramai lah peminat yang dok like termasuk lah aku.

180301_140646465998319_139678326095133_274662_379534_n

* We both are sushi lovers ! *

Memang sweet gile lah fanpage diorang kali ni. Tapi yang tak best nya, tak banyak gambar sangat. Maybe fanpage ni pun baru je kan so macam tak heboh sangat lah kan. Lagi satu kan, yang aku nampaklah kan, both of them memang sweet together and aku doakan Scha and Awal ni cepat-cepat lah kahwin. Mesti meriah nak mampos wedding diorang ni kan. Yelah dah kata artis popular. So haruslah wedding mereka ini jadi wedding of the year.

Aku suka tengok Scha sebab cerita Awan Dania yang Scha ni berlakon dah buat aku ketagih nak tengok. Kalau tak dapat tengok kat Astro pun, aku tengok kat youtube je lah. Nak buat macam mana kan. Yang Awal pulak aku minat sebab dia ni memang handsome sangat-sangat. Memang bertuah lah Scha dapat si Awal ni. Kira sepadan lah diorang ni. Wah ! Bunyi macam agensi cari jodoh pulak kan.

189511_145737202155912_139678326095133_307122_4085831_n

Oklah cukup-cukup lah tuh aku tempek gambar diorang dekat sini. Apa-apa pun diorang memang sweet being together and tak malu nak show off kan relationship diorang ni. Ok kepada sesiapa yang nak like jugak fanpage Scha dengan Awal ni boleh klik dekat bawah ni ok !

* Fanpage SchAwal *

Bebboiii !

4 comments:

cik bihah said...

baru tau dowg ada fanspage bersama..hehehe..

Azreen Zunairah said...

cik bihah: samalah..baru tau semalam tau...huhuhuhu

Unknown said...

sweet la dua2 org nie.. =)

Azreen Zunairah said...

bdk kck: haah memang sweet sangat2 kan...suke ngan diorang !

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...